D I G I T A L +

Usluga upravljanja Google oglasima

Naši stručnjaci pretvoraju vaše ulaganje na oglase u povraćaj ulaganja u tren oka!

Google Ads

Digital Plus je agencija za digitalni marketing i razvoj web portala sa kompletnon ponudom koja se fokusira na pružanje klijentima najboljeg korisničkog iskustva, kao i brz povrat investicije. Ponosimo se stručnošću naših zaposlenih i našim komunikacijskim veštinama na svim nivoima.

Naši iskusni stručnjaci za Google Ads usluge imaju sve veštine koje su im potrebne da pronađu najbolje i najisplativije načine da se vaše preduzeće oglašava na googlu - najvećoj marketinškoj platformi.

Kako funkcionišu naše Google Ads usluge?

Google Ads može biti ponor novca ako ne znate šta radite. Postavljanje naloga je jednostavno ali za uspešno upravljanje potrebno je iskustvo i dubinsko poznavanje Google-ovih algoritama i alata. To nije nešto što Google javno kaže. Evo osnovnog principa kako naši profesionalci za oglase to rade.

Istraživanje ključnih reči i tržišta

Jedna od najvažnijih stvari pri započinjanju novog poduhvata je naučiti što više o tome. To sve ostalo čini lakim. Naš tim će analizirati vašu konkurenciju, vašu industriju i nišu i pronaći najbolje ključne reči za konverziju po najnižoj ceni po kliku (CPC) i ceni po rezultatu (CPA).

Postavljanje kampanje

Kada saznamo sve što nam je potrebno, vreme je da podesite vaše kampanje. Pisanje prave kopije oglasa je umetnost, a balansiranje između promotivnog i pozivajućeg zahteva vreme da se savlada.

Naši Google Ads stručnjaci imaju znanje i iskustvo da dovedu vaše poslovanje do uspeha!

Fino podešavanje i izveštavanje

Kada su kampanje podešene, postoji period učenja i prilagođavanja kopiranja, potrošnje na oglase i sličnih aktivnosti finog podešavanja koje mogu značajno poboljšati vaše oglase. Tu je i osnova našeg rada i gde mi pravimo razliku.

Naš tim će vam svakog meseca dostavljati sveobuhvatne i lako razumljive izveštaje.

Terminologija usluge Google Ads

Rad sa Google Ads profesionalcima može zvučati kao da razgovarate sa osobom koja govori drugi jezik. Naši Google Ads profesionalci su toliko fino usklađeni sa svojim veštinama da često govore ovim terminima sa nama ostalima. Na vašu sreću, naučili smo njihov jezik i podelićemo ga sa vama ovde.

CPC – Cena po kliku – iznos novca koji plaćate (u proseku) za klik na vaš oglas. Alternativno, ovaj termin se takođe može odnositi na bilo koju vrstu plaćenih oglasa (poznatih i kao PPC ili plaćanje po kliku).

CPA – Cena po akviziciji/uspehu – iznos novca koji plaćate (u proseku) za klik koji vodi do željenog ishoda (kupovina, registracija, telefonski poziv, itd.).

CTR – Stopa učestalosti klikova – procenat ljudi koji su videli vaše oglase i koji su prešli na vašu odredišnu stranicu.

CTA – Poziv na akciju – radnja koju tražite od ljudi koji gledaju vaš oglas. To može biti bilo šta, od „pozovite odmah“ do „prijavite se“ da biste „posetili našu lokaciju“ ili bilo koji broj stvari koje želite da postignete postavljanjem oglasa.

ROI – Povraćaj ulaganja – iako nije striktno Google Ads termin, on se dosta koristi u ovoj areni. Ovo je jednostavna mera da li vaša zarada od reklama opravdava potrošnju na oglase – ako ste novac koji ste potrošili na oglase nadoknadili novcem koji ste zaradili iz ovog izvora.

Google lokalni oglasi

Google Ads može biti odličan način da povećate svoje prisustvo na mreži i postignete brze rezultate na internetu. Međutim, ako se vaše preduzeće prvenstveno oslanja na lokalne potencijalne klijente – od ljudi koji posećuju vašu lokaciju, postoji bolja opcija za vas – Google lokalni oglasi.

Sa usponom pametnog telefona kao dominantnog uređaja povezanog na internet, oslanjanje na ove uređaje da bismo pronašli ono što tražimo dramatično se povećalo. U tu svrhu, Google je osmislio specijalizovanu oglasnu platformu za lokalne pretrage. Uz odgovarajuću optimizaciju, i vi možete da dovedete ljude koji su vam bliski do vaše veb lokacije ili vaše lokacije na Google mapama.

Digital Plus je rano uočio potencijal ove platforme, a naši Google Ads profesionalci su takođe vešti u Google lokalnim oglasima da pomognu vašem preduzeću bez obzira da li tražite onlajn ili offline klijente.



Najčešća pitanja

Google ads work on the principle of auction. All of the interested parties bid how much they are willing to spend per click in order to have their ad appear on the first page of Google (preferably on top of the organic search). If the keyword and the industry is very competitive, Google Ads can be quite expensive. However, if you are in a more niche industry, you can expect a lower CPC and get great results. The most important thing is that you set your own ad spend, as well as when your ads are seen.

Signing up for Google Ads is simple, all you need to do is go to ads.google.com and start the process. You will have to enter your website, your billing information and a few more things, and you will be taken to the Google Ads dashboard. However, if you don’t have experience with Google Ads, it can be quite daunting to set up the ads, let alone set them up properly. This is why most people rely on Google Ads services such as Breitner Digital.

There are a few differences. First of all, local ads are focused on bringing people to visit your location and will only work if a person is within a close area from your location. Google Ads, on the other hand, can be set up to be global, or set up to service just a small area. The other big difference is how you will be billed. Google Ads typically charges for each person who clicks on your ad, regardless of whether they become a lead or just leave. Google Local, conversely, only charge you for actual leads.

If you do not have a Google Ads account, we can set one up for you and manage it to success. All we need from you is some basic information, and we can start building your campaigns. If you are interested in starting a Google Ads or a Google Local campaign, reach out to us today, and see what we can do for you.